eVision > Početna > Novosti

Sitnim promjenama do „zelenijeg“ ureda

Veliki smo zagovornici korištenja manje papira u poslovanju. Premda to prvenstveno znači da radite brže zato što se ne potpisujete na papire, ne morate raznositi papire po uredu ili ne morate pretraživati nepregledne količine registratora, manje papira u poslovanju također znači da pomažete održivosti.

Jednadžba je jednostavna -> manje papira = manje negativnog utjecaja na okoliš.

Naš odgovor na pitanje „Kako da trošimo manje papira?“ će najčešće biti jedan izraz – OfficePoint. Uz sustav za upravljanje dokumentima uštede su iznimno velike, a u kratkom periodu se ostvaruje ROI. Ipak, postoje i neki brži načini koje možete potaknuti u Vašoj organizaciji/kompaniji već danas ili sutra.

Neka od ovih rješenja možda će vam se učini suviše očitima, ali svako ima velik utjecaj na poslovanje i održivost:

1) Ugasite uređaje

Ovaj savjet posebno vrijedi za vikende. Naime, istraživanja pokazuju da prosječan ured na godišnjoj razini troši preko 8,500€ svake godine samo ako su uređaji u uredu upaljeni preko vikenda i praznika. Također, važno je napomenuti da je u prosjeku najveći potrošač energije sustav grijanja (52%), a slijede električna rasvjeta (14%) i ostali uređaji poput računala (16%).

Ugasite računalo kada odlazite (izbjegavajte sleep mode) i za sunčanih dana gasite svjetla. Ne zaboravite i potaknuti kolege da učine isto.

2) Reciklirajte

Znamo da ste očekivali ovaj savjet, ali trebate biti svjesni da poduzeća često ne poduzimaju ništa po pitanju reciklaže.

Primjerice, u našem uredu postavili smo kutije za papir u koje stavljamo svaki višak papira te ga odvodimo na za to predviđena mjesta. Također, nastojimo uvijek tiskati dokumente (ako ih baš moramo tiskati!) dvostrano, odnosno, da uvijek koristimo upola manje papira.


U našem uredu recikliramo papir

Postoji još puno načina kako još više i bolje reciklirati, poput nabavke biorazgradivih sapuna ili iskorištavanje boca s Vašeg posljednjeg teambuildinga. Razmislite što bacate iz ureda te kako bi te „otpadke“ mogli obnoviti i iskoristiti za drugu svrhu.

3) Dijelite automobile (carpooling)

Automobili su ogromni potrošači resursa. Često većina zaposlenika dolazi na posao u vlastitom automobilu, premda putem mogu „pokupiti“ radnog kolegu i odvesti se zajedno na posao ili s posla.

Na taj način obje strane ostvaruju uštedu koja se dugoročno – jako osjeti.

4) Biciklirajte

Ovaj savjet pišemo kao veliki zaljubljenici u prijevoz biciklom.

Naime, većina zaposlenika eVisiona u lipnju 2015. sudjelovala je u akciji „Biciklom na posao“. Zbog svoje požrtvovnosti osvojili smo drugo mjesto u kategoriji poduzeća sa 20-49 zaposlenih, na što smo izrazito ponosni. 

Vožnja biciklom od doma do posla nije svima moguća, ali ako možete, sugeriramo da probate. Postoji na desetke razloga zašto je ovaj oblik prijevoza koristan, a jedan koji svakako želite je – jutarnja tjelovježba koja je svima potrebna (pogotovo ako cijeli dan radite na jednom mjestu)!

5) Koristite poslovne aplikacije

Premda još nismo došli do vremena u kojem baš sve što radimo može biti digitalno, svejedno možete početi koristiti što manje papira u Vašem poslu. U pravilu vrijedi iduće - što je više Vaša organizacija na internetu, to ćete trebati manje papira.

Možete početi s malim stvarima – poput stvaranja zabilješki u Microsoft OneNote umjesto na papirima. Primjerice, u eVisionu često koristimo OneNote za razmjenu ideja. 

Najveće uštede ostvarit ćete na velikim promjenama, a to je uvođenje sustava za upravljanje dokumentima, odnosno, elektroničkog ureda. Zagovaranjem ovakvih promjena u poslovanju, u neku ruku i radikalnih, svakako će od Vas stvoriti velikog zagovaratelja „zelenog“ ureda. Razmislite samo o tisućama papira na mjesečnoj bazi koji ne moraju biti tiskani ili kopirani.

Ako želite započeti razgovor o uvođenju DMS sustava (sustava za upravljanje dokumentima), za Vas smo pripremili set od 5 razloga zašto DMS ostvaruje povrat na investiciju (ROI).

Želimo Vam sreću u stvaranju „zelenog“ ureda!

BIZ datum:10.8.2015. 15:00 autor:

 

 
 
 
Kontaktirajte nas | Prijava za webinar
Kalendar aktivnosti
 

eVision informacijski sustavi d.o.o.

Baštijanova 52a, 10000 Zagreb | tel: +385 (1) 5390 400 | fax: +385 (21) 383 597 | OIB: 98227140678 | MBS: 080482498​

Kontaktirajte nas | Facebook | LinkedIn | Google+

© 2015. eVision informacijski sustavi d.o.o.  //  zaštita osobnih podataka  //  made with: SharePoint 2010  // design by: Sapun