eVision > Početna > Novosti

Zašto je danas „must“ upravljati poslovnim sadržajem

 
Dobra organizacija predstavlja temelj svakog uspješnog poduzeća. Složenost poslovanja, obrade velikih količina dokumenata te koordinacija rada između zaposlenih zahtijeva zaista dobro organiziran model poslovanja. Alati za učinkovito upravljanje poslovnim procesima danas su neizostavan dio svakog uspješnog poduzeća i predstavljaju temelj učinkovite organizacije poslovanja. Navest ćemo koristi koje možete brzo osjetiti uvođenjem kvalitetnog ECM rješenja te unaprijediti svakodnevno poslovanje.

Sigurnost podataka


Financijske organizacije, vlade, prehrambene, farmaceutske i ostale visoko regulirane industrije imaju potrebu za dobro osmišljenim rješenjem koje će omogućiti lako upravljanje i kontrolu poslovnog sadržaja. Neorganizirano upravljanje dokumentima može lako dovesti do nepotrebnih sankcija, kazni, gubitka prihoda ili čak zatvaranja.
Dobro osmišljeno BPM rješenje omogućava siguran pristup dokumentima, čak i na daljinu. Omogućava bržu prilagodbu tržišniom promjenama, promjenama zakona te ostalim poslovnim zahtjevima. Omogućava da se sigurnost podataka drži na visokoj razini te da se pohranjeni dokumenti zadržavaju u skladu s unaprijed definiranim pravilima. Na taj način se postiže usklađenost poslovanja s regulativama i zadanim standardima kvalitete, olakšava se revizija i smanjuju troškovi.
 

Produktivnost zaposlenika


Mnogi zadaci zaposlenih uključuju popratne radnje na koje se troši ponekad i previše vremena, poput razmjenjivanja papira među kolegama i odjelima, traženja određenih dokumenta, e-mailova, pretraživanja svojih datoteka i sl. Kad malo bolje razmislite, uočit ćete koliko se zapravo vremena troši na takve poslove. Puno efektivnije je osnažiti svoje zaposlenike da se bave onim što najbolje znaju i doprinose puno više od traženja papira i dokumenata. No, što je još važnije, to vrijeme se može utrošiti na poboljšanje svojih usluga kupcima.

Poslovni procesi


Zbog nedosljednih i neučinkovitih poslovnih procesa, donošenje odluka često zahtijeva jako puno vremena ili one budu donesene na temelju djelomičnih informacija. Takve odluke su se nerijetko pokazale neopravdane ili nisu bile dovoljno produktivne. Za poboljšanje poslovnih procesa, potrebno je jako dobro razumjeti način poslovanja i potrebe industrije. Također, treba imati na umu da se odabere rješenje koje se može lako integrirati s postojećim platformama i aplikacijama kako bi opravdali vaša dosadašnja ulaganja u tehnologiju. S djelotvornom strategijom koja bi zadovoljila i kratkoročne i dugoročne potrebe omogućuje se učinkovitije ukupno poslovanje.
 

Različite verzije dokumenata


Ako se vaše poslovanje sastoji od pisanja velikog broja ponuda, narudžbenica, ugovora, i sličnih dokumenata, sigurno ste se puno puta našli u situaciji da ne znate koja je konačna verzija dokumenta. U neuređenom i slabo organiziranom sustavu ovo je itekako česta pojava. Međutim, ovdje ne govorimo samo o papirnatim dokumentima, nego i o elektroničkim datotekama, Word dokumentima, e-pošti, proračunskim tablicama i sl. Bez obzira kolika je organizacija, velika ili mala, ključni dokumenti su od vitalnog značaja za organizaciju. 

Uz rješenje koje omogućava upravljanje dokumentima, upravljanje različitim verzijama dokumenata, tvrtke, i male i velike, mogu centralizirano upravljati promjenama svojih dokumenata, osigurati offline sinkronizaciju za udaljene korisnike i osigurati pristup točno onim dokumentima koje tražite. 

Previše papirologije

Papir - računi, primke, narudžbenice, ugovori, radni nalozi - troši vrijeme u cijeloj organizaciji.

Spora obrada dokumenata, spora distribucija dokumenata, kopiranje te nerijetko duplo odrađivan isti posao sve su to kočnice produktivnosti. Međutim, moramo nešto priznati. Papir neće zaista nestati iz poduzeća ali će se bar smanjiti broj nepotrebnih kopija. Cilj je da original pri ulazu u tvrtku odmah arhivira te da nadalje bude dostupan u digitalnom obliku. S ovim načinom arhiviranja ujedno će se smanjiti mogućnost gubitka važnih dokumenta.

Svrha svakog uspješnog poslovanja je osigurati nesmetan tijek poslovnih procesa bez zastoja. Uz dobro organizirano upravljanje poslovnim sadržajem mogu se ostvariti bolji poslovni rezultati - odmah. Danas, kada se sve mijenja nevjerojatnom brzinom uspijevaju oni koji imaju dobro organizirane poslovne procese i  oni koji su spremni brzo reagirati na tržišne uvjete koji se svakodnevno mijenjaju.


BIZ datum:11.12.2017. 10:00 autor:

 

 
 
 
Kontaktirajte nas | Prijava za webinar
Kalendar aktivnosti
 

eVision informacijski sustavi d.o.o.

Baštijanova 52a, 10000 Zagreb | tel: +385 (1) 5390 400 | fax: +385 (21) 383 597 | OIB: 98227140678 | MBS: 080482498​

Kontaktirajte nas | Facebook | LinkedIn | Google+

© 2015. eVision informacijski sustavi d.o.o.  //  zaštita osobnih podataka  //  made with: SharePoint 2010  // design by: Sapun