eVision > Početna > Novosti
 

ECM u bankarskom sektoru – mogu li banke automatizacijom procesa povećati zadovoljstvo klijenata?


Banke se danas suočavaju s ogromnom konkurencijom koja se ne odnosi samo na druge banke nego uključuje i organizacije koje nude različite financijske usluge, korporacije poput Paypal-a koje imaju vlastite platne sustave. Također, sve se više trguje i različitim kriptovalutama. Kako bi i dalje mogli  voditi uspješno poslovanje i bili konkurentni, moraju se fokusirati na ispunjenje svojih poslovnih ciljeva ali istodobno moraju osigurati što kvalitetnije usluge i pristup svojim klijentima. U nastavku pročitajte kako automatizacijom procesa možete poboljšati učinkovitost poslovanja i povećati zadovoljstvo kupaca.

Poboljšana usluga klijentima – s ECM-om možete odvojiti više vremena za vaše korisnike


Digitalni potrošači su korisnici koji očekuju uslugu u rekordnom vremenu. Banke danas pokušavaju stupiti u kontakt sa svojim klijentima preko svih mogućih kanala, od osobnog kontakta u banci i telefona do kontakt obrazaca, live chata na web stranicama i sl. a sve s ciljem da bi im omogućila dostupnost, kvalitetnu komunikaciju i pružila najbolju uslugu u rekordnom roku. Da bi banke mogle pružati vrhunske usluge, osigurati kvalitetnu podršku  i na vrijeme reagirati na zahtjeve kupaca, jednostavno nema vremena za ručno unošenje i klasifikaciju podataka. Nema mjesta neučinkovitim i sporim procesima. Uz ECM možete automatizirati poslovne procese, ubrzati tempo poslovanja, povećati angažman zaposlenika i poboljšati odaziv i uslugu korisnicima.

 

Digitalizacija internih  procesa je preduvjet za poslovanje koje je orijentirano na korisnike


Ako banke žele oblikovati poslovanje na način da ono bude orijentirano na klijente i vanjske usluge, trebali bi uspostaviti takve procese koji potiču sustave i strategije za organizaciju usredotočenu na klijente. Dakle, nije dovoljno samo digitalizirati poslovanje koje se odnosi na klijente, nego bi trebali automatizirati i optimizirati sve svoje unutarnje procese.
Digitalizacija unutarnjih procesa je nužan preduvjet za digitalizaciju odnosa s klijentima jer oslobađa zaposlenicima određenu količinu vremena i pruža im mogućnost da se usredotoče na kupce.  
Automatizirani unos i obrada podataka bez obzira na format, upravljanje podacima, te uz automatizaciju poslovnih  procesa bankama se omogućuje da potpuno eliminiraju ručnu obradu podataka. Time se znatno ubrzava poslovanje, smanjuju se troškovi i postiže se veća razina učinkovitosti.
 

Zaključak

Usredotočenost na kupca ključni je faktor uspjeha a da bi se takvo poslovanje provodilo, potrebno je povećati angažman zaposlenika. Unatoč sve većoj digitalizaciji poslovanja, u većini organizacija su mnogi ključni poslovni procesi još uvijek prepuni papira. Digitalno poslovanje zapravo mora nadopunjavati postojeće bankarske metode, jer je to jedini način na koji banke doista mogu zadovoljiti potrebe i zahtjeve svojih klijenata.
 
 
Ako želite više saznati kako ECM može doprinijeti vašem poslovanju ili vas zanima kako započeti sa njegovom implementacijom, slobodno nas kontaktirajte.​​​​​
​​​​​​​

​​​​​
​​​
BIZ datum:6.2.2018. 11:00 autor:

Monika Karačić

 
 
 
Kontaktirajte nas | Prijava za webinar
Kalendar aktivnosti
 

eVision informacijski sustavi d.o.o.

Baštijanova 52a, 10000 Zagreb | tel: +385 (1) 5390 400 | fax: +385 (21) 383 597 | OIB: 98227140678 | MBS: 080482498​

Kontaktirajte nas | Facebook | LinkedIn | Google+

© 2015. eVision informacijski sustavi d.o.o.  //  zaštita osobnih podataka  //  made with: SharePoint 2010  // design by: Sapun